Announcement

Collapse
No announcement yet.

E3 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Banjo in Smash might actually get me playing again. lol
    Nintendo Switch Friend Code: SW-1133-0048-8436 (MMCulpaTTV)
    Don't forget to check out MothMageCulpa's Twitch Channel! - Join the Swarm today and Follow, subscribe, or donate!
    PSN Username- NikolaCulpa Trophy Level: 25. Platinums: 75 - Check me out on Twitch to see what I'm currently playing!

    Comment


      #62
      >Pokemon game
      >Can't catch all the Pokemon

      What's the fucking point

      And Smash is cancer
      Originally posted by Kajin_Style ;n513566
      Why should I even give a damn that some faggot is being stoned to death in another country?

      Comment


        #63
        Originally posted by OrganizationXV View Post

        I'm happy for you dude.

        What're the odds that they're a Duck Hunt clone?
        hopefully very high so that they can put resources towards a real character

        Comment


          #64
          lol the sword gokus dont even get to have a proper name

          Originally posted by OrganizationXV View Post

          I'm happy for you dude.

          What're the odds that they're a Duck Hunt clone?
          maybe a couple of moves involving kazooie but I can't really imagine much else
          Originally posted by Kajin_Style
          I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

          Comment


            #65
            Originally posted by Pocket Rocket View Post
            lol the sword gokus dont even get to have a proper name

            that's why they're so dope. they're the faceless warriors. they're nothing. they're the HERO. even all of their moves are just rehashes of other moves. it's sakurai's most honest character

            Comment


              #66
              nice going nintendo

              IMG_20190611_180947.jpg


              Comment


                #67
                If Banjo being added is more important to you than Hero, you are undeniably autistic

                Also lol at pkmnstans just realizing now that their franchise is """LAZY!!!""" absolute retards

                Comment


                #68
                Originally posted by Max View Post
                it's sakurai's most honest character
                you mean ganondorf
                Originally posted by Kajin_Style
                I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

                Comment


                  #69
                  Originally posted by Pocket Rocket View Post
                  you mean ganondorf
                  if by honest you mean meme then yeah

                  Comment


                  • Pocket Rocket
                    Pocket Rocket commented
                    Editing a comment
                    that is what i meant yeah

                  #70
                  Originally posted by Louay View Post
                  Creativity is so dead, the most exciting gaming news in the current year is a studio announcing they'll be remaking *insert 20-year-old game*
                  what went so wrong?
                  "creativity is dead".

                  They literally showed some indie game about observing the beginning of the big bang and playing through it. Maybe stop honing in on AAA titles?

                  Comment


                    #71
                    Originally posted by Tezcatlipoca View Post

                    "creativity is dead".

                    They literally showed some indie game about observing the beginning of the big bang and playing through it. Maybe stop honing in on AAA titles?
                    You don't need to tell me that, because that's what I've been saying for years lol. That's not the point of my post tho.

                    Comment


                      #72
                      Originally posted by dan View Post
                      Also lol at pkmnstans just realizing now that their franchise is """LAZY!!!""" absolute retards



                      Who's only realizing this "now" you daft cunt?

                      Games have gone to shit since XY and everyone knows it.
                      Originally posted by Kajin_Style ;n513566
                      Why should I even give a damn that some faggot is being stoned to death in another country?

                      Comment


                        #73
                        Cid What you thought of Tifa's new outfit?

                        Comment


                          #74

                          Comment


                            #75
                            Originally posted by DokTOR. View Post
                            Who's only realizing this "now" you daft cunt?

                            Games have gone to shit since XY and everyone knows it.
                            The games have always been mediocre, and I'm talking about the general audience, not hyper autists like this site

                            All that aside which do you like more Sword dog or Shield pup?

                            Comment


                              #76
                              Originally posted by dan View Post

                              The games have always been mediocre, and I'm talking about the general audience, not hyper autists like this site

                              All that aside which do you like more Sword dog or Shield pup?
                              Was leaning more on Shield doggo when they were revealed but Sword doggo has grown on me and I like it more now.
                              Originally posted by Kajin_Style ;n513566
                              Why should I even give a damn that some faggot is being stoned to death in another country?

                              Comment


                                #77
                                Originally posted by DokTOR. View Post

                                Was leaning more on Shield doggo when they were revealed but Sword doggo has grown on me and I like it more now.
                                They're both cool, Zamazenta my boy tho, ol Megazord lookin ass

                                Also glad we got Freddie Freaker in pokemon

                                Comment


                                  #78
                                  Originally posted by Louay View Post

                                  You don't need to tell me that, because that's what I've been saying for years lol. That's not the point of my post tho.
                                  When do you think the industry was the most creative?

                                  Comment


                                    #79
                                    Destroy all humans?

                                    Comment


                                      #80
                                      Originally posted by Kajin_Style View Post
                                      Cid What you thought of Tifa's new outfit?
                                      It's a mostly faithful recreation, I've got no problems with it. Of course, I wouldn't have cared much if they did a redesign anyway, her original outfit was not suited for her fighting style. The skirt that they gave her in the Remake, especially, fits a lot better. It's not a short pencil skirt that conforms to her legs now, which is good. The sports bra was an ok touch too, I guess. It ads some needed contrast from her shirt to her skin tone.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X