Announcement

Collapse
No announcement yet.

Super Smash Bros. Ultimate

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Yup. It's him.
    Originally posted by Kajin_Style
    I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

    Comment


      #62
      lol. Isabell confirmed for Smash.

      Comment


        #63
        Originally posted by Cid View Post
        lol. Isabell confirmed for Smash.
        Still better than Chrom

        Comment


          #64
          Now I have to wait even longer just to know whether or not Skull Kid is confirmed.

          Originally posted by Kajin_Style
          I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

          Comment


            #65
            wrong thread lol
            Last edited by Pocket Rocket; September 13th, 2018, 06:15 PM.
            Originally posted by Kajin_Style
            I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

            Comment


              #66
              Peachette confirmed for Smash.

              Comment


                #67
                I can't wait for the game theory on Peachette

                Comment


                  #68
                  My friends, it looks like a big leak has surfaced earlier today that everyone has been raving about. There was a video where someone caught a glimpse of the poster of the final roster while moving the camera.

                  People have deduced from the blurred image that the following characters have been confirmed:

                  - Isaac

                  - Shadow the Hedgehog

                  - Banjo Kazooie

                  - Ken

                  - Rhythm Heaven Mascots

                  - Mach Rider

                  - Geno

                  Now I personally don't buy this leak, I must admit, as I've seen another photo of the same poster with KOS MOS from Xenoblade on it, but I highly doubt she would ever be a playable character.

                  Comment


                    #69
                    Kind of looks like some of the new characters have just been pasted in. But it's pretty hard to tell because of how blurry it is. Guess we'll have to wait for another Smash Direct.

                    Comment


                      #70
                      To be completely honest with you, the main reason I doubt the leak is just because Dixie Kong isn't there.

                      And I simply cannot have that.

                      Comment


                        #71
                        Saw that leak too this morning. Banjo and Geno would be the best fucking shit but I'm still gonna be cautious here. Also something I noticed that no one seems to talking about.



                        I remember Mach Rider's trophy in Melee having an angular visor on the bike like that. That would mean those "headlights" might not actually be headlights. Plus I swear I'm seeing a faint outline of Majora's Mask around the "headlights".

                        It's a shame all we have to go by is zoomed out blurry clown vomit.
                        Originally posted by Kajin_Style
                        I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

                        Comment


                          #72
                          Still not playing without waluigi

                          Comment


                            #73
                            Originally posted by Pocket Rocket View Post
                            Saw that leak too this morning. Banjo and Geno would be the best fucking shit but I'm still gonna be cautious here. Also something I noticed that no one seems to talking about.



                            I remember Mach Rider's trophy in Melee having an angular visor on the bike like that. That would mean those "headlights" might not actually be headlights. Plus I swear I'm seeing a faint outline of Majora's Mask around the "headlights".

                            It's a shame all we have to go by is zoomed out blurry clown vomit.
                            That shit is so fake.
                            What are the odds all the most talked about characters are exactly the ones to get in? Please.

                            Comment


                              #74
                              Originally posted by A New Soul View Post

                              That shit is so fake.
                              What are the odds all the most talked about characters are exactly the ones to get in? Please.
                              Oh I'm not ready to believe it just yet. This is just something to speculate on since we've had an info drought since the august direct. Isabelle is way too damn meh to keep hype going for this long on her own lol.
                              Originally posted by Kajin_Style
                              I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

                              Comment


                                #75
                                Originally posted by Pocket Rocket View Post
                                Oh I'm not ready to believe it just yet. This is just something to speculate on since we've had an info drought since the august direct. Isabelle is way too damn meh to keep hype going for this long on her own lol.
                                I'm REALLY surprised we haven't gotten a date for the next direct yet

                                Comment


                                  #76
                                  Got my Smash Ultimate Switch all pre-ordered so I can stream some Smash later this year :D
                                  Nintendo Switch Friend Code: SW-1133-0048-8436 (MMCulpaTTV)
                                  Don't forget to check out MothMageCulpa's Twitch Channel! - Join the Swarm today and Follow, subscribe, or donate!
                                  PSN Username- NikolaCulpa Trophy Level: 25. Platinums: 71 - Check me out on Twitch to see what I'm currently playing!

                                  Comment


                                    #77
                                    Originally posted by A New Soul View Post

                                    I'm REALLY surprised we haven't gotten a date for the next direct yet
                                    You'd think Sakurai would learn by now that the longer you try to keep shit under wraps the bigger it's gonna blow up in your face.
                                    Originally posted by Kajin_Style
                                    I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

                                    Comment


                                      #78
                                      Oh my god what the fuck is it about modern Nintendo that attracts these people? lmao

                                      Originally posted by Kajin_Style
                                      I have this illness called "Having-a-Heart" and gives me this irrational sense of empathy and care for my fellow man.

                                      Comment


                                        #79
                                        Originally posted by Pocket Rocket View Post
                                        Oh my god what the fuck is it about modern Nintendo that attracts these people? lmao

                                        That's because Trump supporters are obligated to be Xbox fanboys.

                                        Comment


                                          #80
                                          Originally posted by A New Soul View Post

                                          I'm REALLY surprised we haven't gotten a date for the next direct yet
                                          I'm even more surprised you haven't posted in the political section in a while. Are turning a new leaf or something?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X