Announcement

Collapse
No announcement yet.

The REAL Weab Thread

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    watching Bloom Into You because i want to take my gay to the next level

    is ok. p much the peak definition of a nothing series, which is great because I really wanted one of those right now. I guess fans of the genre see it differently though since they praise it alot

    its nice :)

    Comment


      no episode 11 yet

      wtf kids

      I've been dealing with incompetent mexicans all week, dont you do this to me, asians, uuuugggh :((((

      goddamnit bros i need my fix of boring vanilla do-nothing anime

      Comment


        Originally posted by Helly View Post
        no episode 11 yet

        wtf kids

        I've been dealing with incompetent mexicans all week, dont you do this to me, asians, uuuugggh :((((

        goddamnit bros i need my fix of boring vanilla do-nothing anime
        there's no way there's not a billion other anime that can't tide you over though, right?

        Comment


          Originally posted by OrganizationXV View Post

          there's no way there's not a billion other anime that can't tide you over though, right?
          I dont have enough time to get attached to any new characters, and Im invested enough in this gay as fuck show that i actually NEED to see where it goes

          Comment


            Originally posted by Helly View Post

            I dont have enough time to get attached to any new characters, and Im invested enough in this gay as fuck show that i actually NEED to see where it goes
            what a shitty situation, lol. I remember being in the same boat, but not which anime that was...

            Comment


              Originally posted by OrganizationXV View Post

              what a shitty situation, lol. I remember being in the same boat, but not which anime that was...
              its a super homosexual position to be in

              btw, unrelated, but should i assume Cirrus has walked off at this point in Cids gay thread

              Comment


                Originally posted by Helly View Post

                its a super homosexual position to be in

                btw, unrelated, but should i assume Cirrus has walked off at this point in Cids gay thread
                I forgot what I was doing with him, lol. If you don't want to talk to him, that's fine.

                Comment


                • OrganizationXV
                  OrganizationXV commented
                  Editing a comment
                  Oh, I just stright-up left you hanging there, whoops.

                  I'll post tomorrow.

                Holy shit, why didn't you guys tell me Kaiji is so damn good.

                Comment


                  update on Bloom Into You - finished it, and jesus it was the gayest shit ever. Wtf, biggest piece of shit non-ending ever. how can these cunts drag me along for what was it 13 episodes of gay shit and then have a total non-ending with NOTHING going on.... FUCK you, fuckin ass-jacks

                  Watchin the 2nd season of Yuru Yuri as well. its surprisingly entertaining, kinda expected the typical dip in quality that comes with a successive season of a show like this, but its been great fun.



                  what else....I'm all the way up to Owarimonogatari, which was a bit of a grind. Ugh. Lol. Tsukimonogatari ffffffucking SUCKED, holy shit, tnat season pissed me right the fuck pff so many goddamn times. I was this close to saying fuck it im done with this piece of shit series......I mean what the hell, why would you throw those two dilemmas at Araragi-kun (his sisters getting kidnapped and him not being able to use his vampire powers if he wants to stay human...ish) and then do NOTHING with them. Actually, wait, not just that, you also had the whole "dont become a monster" meme happening with the blue-haired girly....and then she does it anyway????....and then nothing changes????

                  FUCK Tsukimonogatari, jesus fucking christ. thankfully things have (so far) been interesting in Owarimonogatari. maybe Im just a sadist and I like watching characters go into some very dark places, but this was one of the few times the protag really felt like it was being challenged, the whole thing with the twin ponytails girl? not bad, bros, not bad


                  highlight so far has been Yarou wa Bunny Girl. Actually picked it up while I was waiting for the final few episodes of Bloom to drop. I was just browsin thru Kiss, thinkin "gimme a series thats like monogatari except its not monogatari", enter wa Bunny Girl. TBH, wa Bunny Girl >>>>>>> Monogatari. Fight me Snap. Wont give away too much except...it has more 'real'. seriously, if u guys like Monogatari, check it out. personally, i like the MC from it way more for a large variety of reasons, as well as their version of the character that has an explanation for things. 9/10, would not delete

                  OH

                  also, recently picked up Rage no Bahamut Genesis or whatever the first one is called....

                  .....

                  Im on episode 1 and the girl is already pissing me off....what piss-shit kind of demon, a supposed master of deception, is so fucken autistic that it gets decieved by a liar as blatantly obvious as the MC. Why the FUCK do people like her. Im mad. Holy shit. Animation is nice though, and the art style is choice. I'll give it another try....some day....


                  Originally posted by Zemoco View Post
                  Holy shit, why didn't you guys tell me Kaiji is so damn good.
                  heh

                  ur welcome, kids



                  Last edited by Helly; February 3rd, 2019, 02:39 AM.

                  Comment


                    Originally posted by Zemoco View Post
                    Holy shit, why didn't you guys tell me Kaiji is so damn good.
                    In what episode are you in? I know right its absolutely fantastic, easily my favorite anime.

                    I'm assuming you're watching the anime btw

                    Comment


                      Reading 20th Century Boys, really good so far

                      Comment


                        Originally posted by Starlight Extinction View Post

                        In what episode are you in? I know right its absolutely fantastic, easily my favorite anime.

                        I'm assuming you're watching the anime btw
                        ATTOTP Episode 12. they're playing a game were they have to cross a narrow bridge.

                        Comment


                          Originally posted by Zemoco View Post

                          ATTOTP Episode 12. they're playing a game were they have to cross a narrow bridge.
                          You haven't seen shit my guy, it gets better and better, glad you're enjoying it

                          Comment


                            Mob Psycho 100 II episode 1.
                            Very good- I truly believe that Mob Psycho II is going to beat every other anime out of the park.
                            Full Swing and you're out!

                            Rascal Bunny-Girl episode 1.
                            I genuinely didn't believe that she was going to wear a bunny-suit.
                            Since Helly hyped it, I hope to be pleasantly surprised! ^_^

                            Dororo episode 1.
                            Oh.
                            Don't sacrifice children to demons as you'll never know when your son will decapitate you.
                            Hehehehe!
                            I wonder what awaits our troubled friend.

                            Boogiepop wa Warawanai episode 1.
                            Hm....
                            Interesting.
                            I will have to see where this ends up going.

                            Magical Girl Asuka episode 1.
                            Poor Asuka.
                            Her parent's didn't deserve that.
                            Kill all the alien plushies, and save the world!

                            Comment


                              Originally posted by Helly View Post

                              OH

                              also, recently picked up Rage no Bahamut Genesis or whatever the first one is called....

                              .....

                              Im on episode 1 and the girl is already pissing me off....what piss-shit kind of demon, a supposed master of deception, is so fucken autistic that it gets decieved by a liar as blatantly obvious as the MC. Why the FUCK do people like her. Im mad. Holy shit. Animation is nice though, and the art style is choice. I'll give it another try....some day....
                              A bit late for the response, but its primarily due to the fact that Amira is your stereotypical naïve, innocent child that knows nothing of the world.

                              Out of Rita and Amira, you're most likely going to favor and like Rita, if not Jeanne over Amira.

                              Virgin Soul- the sequel to Genesis, should be up your alleyway, if I'm not mistaken.

                              Hopefully, you'll enjoy your stay in Genesis! =3

                              Comment


                                Originally posted by Mr.Sunshine View Post

                                A bit late for the response, but its primarily due to the fact that Amira is your stereotypical naïve, innocent child that knows nothing of the world.

                                Out of Rita and Amira, you're most likely going to favor and like Rita, if not Jeanne over Amira.

                                Virgin Soul- the sequel to Genesis, should be up your alleyway, if I'm not mistaken.

                                Hopefully, you'll enjoy your stay in Genesis! =3
                                ah yes, I quite hate those types. They are easily corrupted and hurt, and then you as the only person with a shred of a human heart are left to pick up the pieces and try to put them back together, even though you yourself are a horrible person and question every choice you make and its motive....but through experiencing their humiliation secondhand and helping them improve, you become just a little bit better yourself.

                                pfff. what a bother. I assume a similar situation plays out with this Amira character


                                I see....I shall wade through this series a while longer, then....

                                Comment


                                  Any Mecha anime you guys could recommend me? Preferably able to see it on YouTube?
                                  Originally posted by Gawayn;n109223
                                  And Hercules can be any class but Caster. Except he can. If he wore a robe and was beating people with a staff, would you argue with him?

                                  Comment


                                    Dororo is pretty good. Like god damn, I skipped it on virtue of it's promotional image but Gigguk sold me.

                                    GIVE ME FAAAAAAIIIIIYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

                                    Comment


                                      Originally posted by Helly View Post

                                      ah yes, I quite hate those types. They are easily corrupted and hurt, and then you as the only person with a shred of a human heart are left to pick up the pieces and try to put them back together, even though you yourself are a horrible person and question every choice you make and its motive....but through experiencing their humiliation secondhand and helping them improve, you become just a little bit better yourself.

                                      pfff. what a bother. I assume a similar situation plays out with this Amira character


                                      I see....I shall wade through this series a while longer, then....
                                      You're just being silly, Helly!

                                      I'll have you know that I have the purest of hearts in this entire world, and I have yet to encounter such a vile and detestable human that you're referring to.

                                      I'll certain that such vile beings are low in number- without a shadow of a doubt.

                                      For that matter, I'm Mankind's Strongest Euphoric-Optimistic Fellow on the World, so I know that I'm not wrong in stating that people have strong heart that won't be hurt that easily. ^_^

                                      You'll have to watch till the end, if you want to find out!

                                      Enjoy it, and then tell me what you think.

                                      This thread needs and deserves more activity. =3

                                      Comment


                                        Originally posted by Zemoco View Post
                                        Dororo is pretty good. Like god damn, I skipped it on virtue of it's promotional image but Gigguk sold me.

                                        GIVE ME FAAAAAAIIIIIYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                                        Tezuka was ahead of his time. I hope some of his other works like Message to Adolf and Phoenix also get proper adaptations in the future.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X