Announcement

Collapse
No announcement yet.

lets be honest...

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    lets be honest...

    kim jong un looks good with trumps hair


    #2
    Lmao, as fucked up as it is you're not wrong

    Comment


    • Goddess18
      Goddess18 commented
      Editing a comment
      totally loving the sig apprentice chara. Undertale aye?....

      Had a friend who loved to play that shit all day dude haha....was fun watching while high dude.

    • Chara
      Chara commented
      Editing a comment
      Yeah! I love undertale. I just got it on my ps4 recently hehe. Tbh it's a lot harder with the control stick rather than the keyboard. I did another genocide to honor Chara and alas, the sans fight is really fucking difficult with the controls lmao

    #3
    smh...looks like fucking naruto ate too much ramen dude....


    Totally allow thee Goddess to guide you into thee promise land and this forum will totally never know, see, experience, or even fucking fathom another fucking dry spell! Count on it yeah?.. Unfortunately, thee hour glass is less than a quarter percent for me my nerd5 comrades… so plz be considerate, thanky wankys

    Comment


      #4
      Kim rocks the 'do much better than Trump does, that's for sure.

      Comment


        #5
        Originally posted by Cid View Post
        Kim rocks the 'do much better than Trump does, that's for sure.
        Still looks like something crawled up on his head and died.

        Comment


          #6
          Heavens, you're quite the wonton juan.

          "Listen, Bubbs: hear that? The sounds of the whispering winds of shit."
          Rest in peace, John Dunsworth (1946-2017).

          Comment

          Working...
          X